بیمارستان و پلی کلینیک تخصصی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد، یکی از قطب های اصلی و مهم آموزشی-پژوهشی دامپزشکی در شمال شرق ایران به شمار می رود که همه ساله به پرورش و تربیت دامپزشکان جوان و آینده این مرز و بوم می پردازد.
این مرکز به جهت پهناوری استان خراسان، فراوانی جمعیت های دامی و همجواری این استان با کشور های همسایه در سال 1371 تاسیس شده است و امروزه به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز ارائه دهنده خدمات بالینی-تخصصی دامپزشکی در شرق ایران محسوب می شود که با حضور متخصصین و رزیدنت های دامپزشکی به همراه کارشناسان مجرب و متعهد و با استفاده از به روز ترین تکنیک ها و تجهیزات درمانی در حوزه های مختلفی چون بیماری های داخلی دام های بزرگ و کوچک، جراحی دامپزشکی، مامایی و بیماری های تولیدمثلی دام، کلینیکال پاتولوژی، رادیولوژی و سونوگرافی، بیماری های طیور و کالبدگشایی، به صاحبان دام ها و حیوانات خانگی خدمات درمانی و مشاوره ارائه می نماید.
بیمارستان دامپزشکی همه روزه به جز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، صبح ها آماده پذیرش دام ها و حیوانات خانگی است.


جهت اخد نوبت معاینه و یا تصویربرداری تشخیصی حیوانات خانگی برای بخش های داخلی دام کوچک و رادیولوژی و سونوگرافی می توانید به تارنمای رسمی بیمارستان، www.vetclinic.um.ac.ir مراجعه فرمایید. هم چنین می توانید نتایج آزمایشگاهی و گواهی نامه های صادره از سوی بیمارستان را در این تارنما مشاهده نمایید.


جهت دسترسی به بیمارستان نیز می توانید به نشانی کیلومتر 5 جاده آسیایی (بزرگراه پیامبر اعظم (ص)) روبه روی بیمارستان رضوی مراجعه فرمایید.

اخبار